Versuri romana si engleza

Kimberley Michelle Barr - Respond dont panic versuri lyrics


Respond don't panic

Already deleted, half my worries and my stressing,
But something inside still keeps me second guessing,
No longer does the pressure build, cause me depression,
Search deeper within, you can learn yourself a lesson
 
You don't need weed, you can already be, what u really want to be,
Even if your vision is clouded with uncertainty,
I don’t need weed to - never been in reality,
Always stuck in a daydream - will somebody wake me?
I like to dream sweet things - some think I am being lazy,
But the people that don’t know me - never really phase me,
I understand how being high might make you feel right,
I understand don’t get me wrong, on the occasional night,
 
Know release of the best type’s from within your own mind,
In a prison a beautiful mind can find freedom inside,
 
Yeah we all talk to our self at times,
Are you wrong- well no- your mind is a sanctuary,
Every daydream and daymare, you visit where you choose to be,
If someone asks 'am I crazy' they think they know that they are,
Society labels, takes no account for good hearts,
How behavior is categorized, changes over time,
Look at the start of Broadmore, some of them where fine,
Till they where labelled and imprisoned, yeah -the labeller's where blind,
Haha- yeah suppose your talking Morse code, I understood well till you said relax and explode,
When I feel like you described my head wants to implode,
 
Nobody likes dossing, dossers find themselves tossing,
Tossing off, drinking too much, but they know it's there life its costing,
Realising thir losses, wishing for daisy's - candy flossing,
Drugs paint rose tints – (fade too fast) till they end up in coffins,
Not a single person could brainwash me,
I'm strong at mind, focus on where I wanna be,
Do you even know what brainwashing means?
Its when someone becomes manipulated to unlearn what there taught,
But the streets you grew up, bred very similar thoughts,
So don’t need to be thoughts of something that you distort,
Like, they are already taught so don’t need to be relearned
So its only a rare mind you may be able to turn,
In a way agree, so many are trapped in there surroundings,
Variables like money and kids can become confounding,
Cos some don’t know how to break out of there bubbles,
Pull themselves from the rubles, temporary make right with cuddles,
Sometimes all we need is for someone to hold tight,
Someone to reassure everything is alright,
If your a Shepard — your a government raising army for war,
Are people fighting with you and don’t know what for?
I know that's not what you meant in those lines,
But when I read between this line - that's the meaning i find
 
Haha – its a myth that nice guys never finish first,
 
In story winners push past others and don’t care who they hurt,
It's team players and carers who make real situations work,
I live by - if you smile the whole world smiles back,
Don’t look down move forward and keep myself on track,
If its true that u can be anyone's friend, are you a friend to yourself?
And do ever worry that somehow you'll be a book left on the shelf?
Your not a Facebook, so don’t think your famous,
And its not just foes, rivals and adversary's fame gets,
But allies and friends, companions that will stick to the end,
I'm sure you've herd it before, to reinforce — here, once more,
'Paranoia – will annoy-yer',
 
Agreed - greed, until they they think found happiness,
Chasing paper dreams is one example of an empty wish,
Money offers materialism and leads to selfishness,
But improper use like anything only leads to loneliness
 


Mai multe versuri din acest artist: Kimberley Michelle Barr

Versurile pot utiliza numai pentru uzul personal sau de educație. Toate versuri lyrics dreptul de autor este proprietarul acestui cântec.

Mai multe versuri

02.03.2021

1619 Not knowing when the Dawn will come



Not knowing when the Dawn will come,
I open every Door,
Or has it Feathers, like a Bird,
Or Billows, Like a Shore—
 

02.03.2021

Alright



And no-one ever listens
To a word I say
Kill enthusiasm
'Coz I've found that day
 
Though it over and over and over again
Then you wipe me down
Trying over and over and over again
And you happy now?
You're a fool
You're gonna end up in a hole
You never finish what you started
Forever telling you I though it over and over and over again
 
See it coming for you
See it every day
Try to ignore you
You get my way (yeah yeah yeah!)
And it's alright
And it's alright
And it's alright
And it's alright
 
Gonna end up in a hole
Now you got me moving
Now I've got a taste
You can't stop me smiling
I'm laughing in your face
 
It's true
You're gonna end up in a hole
You never finish what you started
Forever telling you I though it over and over and over again
 
See it coming for you
 
See it every day
Try to ignore you
You get my way (yeah yeah yeah!)
And it's alright
And it's alright
And it's alright
And it's alright
 
Gonna end up in a hole
Laugh about me all you like
Talk behind me, I don't mind
Let me tell you I'm alright
 
Gonna end up in a hole (whoa-oa-oa)
Laugh about me all you like (whoa-oa-oa)
Talk behind me, I don't mind (whoa-oa-oa)
Let me tell you I'm alright!
 
Thought it over, over and over
Thought it over, over again
Thought it over, over and over
Thought it over, over again
 
See it coming for you
See it every day
Try to ignore you
You get my way (yeah yeah yeah!)
And it's alright
And it's alright
And it's alright
And it's alright
And it's alright
And it's alright
And it's alright
And it's alright
 
Gonna end up in a hole
You're gonna end up in a hole
You never finish what you started
Don't mind me telling you I though it over and over and over again
 

02.03.2021

Trinity (Tritoli)



He's the guy who's the talk of the town
With the restless gun
Don't you bother to fool him around
Keeps the varmints on the run, boy
Keeps the varmints on the run
 
You may think he's a sleepy-type guy
Always takes his time
Soon I know you'll be changing your mind
When you've seen him use a gun, boy
When you've seen him use a gun
 
He's the top of the West
Always cool, he's the best
He keeps alive with his Colt 45
 
You won't bother to fool him around
When you've seen him use a gun, boy
When you've seen him use a gun
 
He's the top of the West
Always cool, he's the best
He keeps alive with his Colt 45
 
Who's the guy who's riding to town?
In the prairie sun
 
You won't bother to fool him around
When you've seen him use a gun, boy
When you've seen him use his gun
 

02.03.2021

Death Came A-Knockin'



Oh you know that
Oh you know that
 
You know that death came a-knockin' on my mother's door
Singin' 'Come on, mother, ain't ya ready to go?'
And my mother stooped down, buckled up her shoes
And she moved on down by the Jordan stream.
And then she shout
'Hallelujah! Done, done my duty!
Got on my travelin' shoes'.
 
Death came a-knockin' on my sister's door
Singin' 'Come on, sister, ain't ya ready to go?'
And my sister stooped down, buckled up her shoes
And she moved on down by the Jordan stream.
And then she shout
'Hallelujah! Done, done my duty!
Got on my travelin' shoes'.
 
Hey hey,
Hey hey
 
You know that death came a-knockin' on my brother's door
Singin' 'Come on, brother, ain't ya ready to go?'
And my brother stooped down, buckled up his shoes
And he moved on down by the Jordan stream.
And then he shout
'Hallelujah! Done, done my duty!
Got on my travelin' shoes'.
 
You know when death came a-knockin' on my neighbours door
Singin' 'Come on, neighbour, ain't ya ready to go?'
And my neighbour stooped down, buckled up his shoes
And he moved on down by the Jordan stream.
And then he shout
'Hallelujah! Done, done my duty!
Got on my travelin' shoes'.
 
Hey hey,
Hey hey
 
You know that death came a-knockin' on my preachers door
Singin' 'Come on, preacher, ain't ya ready to go?'
And my preacher stooped down, buckled up his shoes
And he moved on down by the Jordan stream.
And then he shout
'Hallelujah! Done, done my duty!
Got on my travelin' shoes'.
 
You know when death comes a-knockin' on my front door,
Singin' 'Come on, sister, ain't ya ready to go?'
And then I'll stoop right down, buckle up my shoes
And I'll move on down by the Jordan stream.
And then I'll shout
'Hallelujah! Done, done my duty!
Got on my travelin' shoes'.